MARKETING MÁJUS
Kevesebb munka, több profit!

Ezt az oldalt azért készítettem neked, hogy belépj az Onlinemarketing Klubba. Az a célom a klubbal, hogy egy profi tudásmegosztó, segítő szakmai közösség legyen, egy kisebb, de válogatott, szakmailag és emberileg is támogató közösséggel. 

Akik már tagok azt mondták, leginkább az foglalkoztatja őket, hogyan lehetne kevesebb munkával nagyobb profitra szert tenni. 

Fogadjunk, hogy te is ábrándoztál arról, hogy sokkal kevesebbet dolgozz. De aztán visszahúz a valóság. A valóság, amiben ott van egy csomó feladat:

  • dolgok, amit nem éri meg (még) kiszervezni, 
  • az inspirált élmény, ami miatt belefogtál az egészbe és még hétvégén is örömmel foglalkozol vele – tudod, erre mondjuk, hogy: „nem is munka” 
  • a nehézségek, vagy a tanulnivalók
  • az agyalás dolgokon, aminek sosincs vége, és ezt tényleg csak a vállalkozók ismerik. !

Lehet, hogy a céged elfut egy darabig magától (tényleg, ha mondjuk a Covid egy hónapra kiránt téged a rendszerből, mi történik? Túléltek, vagy összeomlotok?)

Körbe kérdeztünk, és találtunk pár igazán időigényesnek, vagy pénznyelőnek tűnő dolgot a vállalkozásokban, amikre azt szoktuk mondani, na az aztán tényleg nem fér bele abba, hogy kevés munkával keressünk pénzt. Most 4 előadásban derül ki, hogy valójában mégis mind a négyre igaz ez az állítás, ha szakértő módon, örömmel és tudatosan csináljuk. 

Az első előadásban a feladatok kiszervezéséről beszél Berényi Konrád – tudtad, hogy az ő cége bőven túlélte azt a bizonyos Covidos hirtelen vezető-kiesést?

A másodikban a rendezvényekről lesz szó, amik pénzt termelnek – Petőfi Tamás a maximalista rendezvényes elárulja azokat a mesterfogásokat, amivel nem az előkészülettel és az utómunkával, meg a jópofizással telik el az időd, hanem amivel pénzt tudsz keresni. 

A harmadik egy igazi mumust enged ki a szekrényből: A videózást! Ajjaj, hogy ez mennyi cégnél mostohagyerek, ráadásul borzasztó nehéz rá azt mondani, hogy kevés munka és azt is nehéz látni, hogy hol van itt a pénz, mert végképp ritka, ha azonnali a profit hoz. Mégis szükséges, és profitnövelő dolog, de persze akkor, ha jól csináljuk – ebben segédkezik nekünk Keresztúri Gergely.

Az utolsó egy nagyon megosztó téma: a kapcsolati tőke, mint profitforrás. Mind tudjuk, hogy fontos, és aki valóban elért valamit az életben, az pontosan tudja, hogy a kapcsolati tőkéje miatt tart ott, ahol tart. Kit ismersz, mit értél el, kikkel tudsz együttműködni? Hogy segítenek neked abban, hogy együtt keressetek még többet? – Tollár Móni előadásában a tudatos kapcsolati tőke használatra kapunk biztos kulcsokat. 

Május utolsó napján pedig egy közös Zoom beszélgetésben oszthatunk meg egymással minden kérdést, gondolatot, amivel a hónap során találkoztunk.
Hét közben cikkeket, tanulmányokat, külföldi szakirodalomból összeszedett tallózást, tartalomtippeket, kedvezményeket kapsz, és természetesen védett közösségben tudunk beszélgetni, szakmai konzultációkat kaphatsz a tagoktól. 

Ha csak ezt az egy hónapot nézzük, már akkor is bőven megéri az előfizetés, hogy klubtag legyél, hiszen az itt megszerzett tudással többszörözni tudod az idődet és a bevételedet.

Legyél az Onlinemarketing Klub tagja!

Válaszd ki csomagjaink közül a neked megfelelőt!

Negyedéves
csomag

18.000 Ft + áfa / 3 hónap
  • Exkluzív csoport tagság
  • Online események
  • Kedvezmények
  • Hírek

Éves
csomag

60.000 Ft + áfa / 12 hónap
  • Advertorial megjelenés
  • Exkluzív csoport tagság
  • Online események
  • Kedvezmények
  • Hírek